Unilink otrzymał nagrodę The Best Event 2024 za III Ogólnopolską Szkolną Olimpiadę Wiedzy Ubezpieczeniowej
Unilink S.A., lider ubezpieczeń i największa w Polsce multiagencja ubezpieczeniowa został wyróżniony nagrodą za swój ubiegłoroczny projekt społeczno-edukacyjny. III Ogólnopolska Szkolna Olimpiada Wiedzy Ubezpieczeniowej zajęła pierwsze miejsce w głosowaniu i zdobyła pierwszą nagrodę MEETING15 2024 The Best Event - THE BEST EMOTIONAL EQUIVALENT. Nagrody - wirtualne statuetki - zostały zaprezentowane podczas Gali 2024 Events Reviews & 2025 Technology Forecast.
2025-02-27, 11:47

Zwycięzcy nagród zostali wyłonieni w piątek, 21 lutego 2025 roku podczas Wirtualnej Gali transmitowanej online, która według organizatorów odbyła się w najnowocześniejszym technologicznie studiu telewizyjnym na świecie. Wcześniejsze nominacje do nagród zostały przyznana na podstawie zgłoszeń od agencji i firm AV współpracujących z MEETING15 oraz obserwacji jej pracowników. 

Jesteśmy dumni i zadowoleni z tego wyróżnienia. Zdobycie nagrody MEETING15 2024 The Best Event to powód do radości i ogromne osiągnięcie. Fakt, że nasza Olimpiada została dostrzeżona, nominowana a teraz nagrodzona, dowodzi, że wpływ społeczny tego projektu jest niepodważalny. Kategoria, w jakiej nasza Szkolna Olimpiada zdobyła pierwsze miejsce – THE BEST EMOTIONAL EQUIVALENT – jest dla nas szczególnie istotna, gdyż pokazuje jasno nasze zaangażowanie w szerzenie i promowanie wiedzy ubezpieczeniowej.
Projekt Olimpiady Szkolnej jest ewenementem na rynku ubezpieczeniowym, a Unilink jedyną multiagencją, która oprócz swojej głównej działalności, bierze odpowiedzialność za tak ważną dla całej branży aktywność, jaką jest edukacja młodzieży” – mówi Agnieszka Błoch, Dyrektor Departamentu Marketingu i PR w Unilink.
Serdecznie gratulujemy wszystkim uczestnikom i dziękujemy organizatorom konkursu. Dziękuję też całemu zespołowi marketingu i komunikacji, zaangażowanemu zarówno w przygotowanie, jak i promocję tego projektu oraz samej nagrody.

 Wirtualna statuetka

Wirtualną statuetką nagrody można oglądać online, pod adresem:  
https://virtual-prize.com/award/4uekjxc.

   

Więcej o Olimpiadzie Wiedzy Ubezpieczeniowej Unilink

W maju 2024 roku zakończyła się 3. edycja Ogólnopolskiej Olimpiady Wiedzy Ubezpieczeniowej. W edycji tej wzięło udział blisko 200 uczniów klas 6-8 szkół podstawowych z całej Polski. Łącznie, w trzech edycjach Olimpiady, uczestniczyło prawie 1000 uczniów. Najlepszymi w ubiegłorocznym konkursie byli uczniowie z Warszawy, którzy wykazali się wyjątkową wiedzą i umiejętnościami. Na potrzeby olimpiady przygotowano trzy zestawy pytań, po 20 każdy. Uczniowie musieli odpowiedzieć na nie poprawnie, w jak najkrótszym czasie, aby wygrać.

Uczniowie biorący udział w Olimpiadzie mógł skorzystać z różnorodnych materiałów do samodzielnej nauki, takich jak słownik pojęć, materiały o historii ubezpieczeń oraz prezentacje z przykładami sytuacji, w których ubezpieczenia odgrywają kluczową rolę. Od pierwszej edycji olimpiady w 2022 roku, Unilink przygotował blisko 200 pytań i zaktualizował dwa zestawy materiałów edukacyjnych dla uczniów. Na potrzeby projektu stworzono również specjalny kompleksowy skrypt lekcji ubezpieczeniowej, do wykorzystania przez Agentów we współpracy ze szkołami.

KONTAKT / AUTOR
Piotr Durski
Koordynator ds. Komunikacji i PR
Unilink S.A.
+48 506 561 008
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.