Unilink przedłużył współpracę z Polską Ligą Siatkówki na kolejne dwa sezony
Umowa Unilink S.A. z Polską Ligą Siatkówki S.A. (PLS) została przedłużona na dwa lata: nadchodzący sezon 2024/25 oraz kolejny, czyli 2025/26. Jako Sponsor Polskiej Ligi Siatkówki, Unilink będzie obecny w rozgrywkach PlusLigi, TAURON Ligi i na zapleczu ligi wicemistrzów olimpijskich, a także w pozostałych wydarzeniach organizowanych przez PLS, jak AL-KO Superpuchar Polski mężczyzn i kobiet, TAURON Puchar Polski mężczyzn i TAURON Puchar Polski kobiet.
2024-09-05, 10:04

Logo Unilink znów będzie widoczne podczas czołowych siatkarskich pojedynków   

Pierwsze mecze w rozpoczynającym się sezonie rozgrywek, podczas których logo Unilink będzie widoczne na boiskach, odbędą się już za kilka dni, w sobotę, 14 września 2024 r. 

- Jako lider ubezpieczeń oraz największa multiagencja w Polsce, wybieramy współpracę z najlepszymi. Sponsoring PLS to doskonała forma promocji wizerunkowej Unilink, z której w dużej mierze korzystają Agenci oznakowani naszą marką - mówi Agnieszka Błoch, Dyrektorka Departamentu Marketingu i PR Unilink S.A. i dodaje:
- Ostatni olimpijski sukces polskiej reprezentacji, jakim było drugie miejsce w Paryżu oraz widoczne ogromne zainteresowanie tą dyscypliną sportu wśród kibiców, bez wątpienia dowodzą, że dokonaliśmy słusznego wyboru już kilka lat temu, decydując się na wsparcie PLS. Teraz zamierzamy kontynuować naszą współpracę, od razu przez kolejne dwa sezony. Liczmy na wspaniałe, sportowe emocje! 

Nie tylko Unilink jako firma widzi korzyści ze wsparcia tak fantastycznego sportu, jakim jest siatkówka. Jak się okazuje, niezależnie od Unilink, na mniejszą skalę z powodzeniem czynią to też sami Agenci ubezpieczeniowi. 

- Dzięki wsparciu Polskiej Ligi Siatkówki Unilink jest szerzej widoczny jako firma oraz bardziej rozpoznawalny jako marka. To fajne działanie, bo dzięki temu widać, że jest silną organizacją. Taka forma marketingu przynosi pozytywny efekt. Jestem zadowolona, że Unilink promuje się w ten sposób - mówi Marta Sobolewska z agencji MS Ubezpieczenia z Łodzi, która sama wspiera ten sport. 

- Żeńską siatkarską drużynę Łódzkiego Klubu Sportowego wspieramy już od 5 lat. Współpraca ta przekłada się na realne benefity. Mecze ŁKS-u są doskonałą okazją dla nas, aby porozmawiać o naszej branży – mamy wśród klientów takich kibiców, którzy ubezpieczają się tylko u nas - opowiada Marta Sobolewska i dodaje:
- Dostęp do loży VIP, jaki mamy w ramach sponsorowania Klubu, owocuje kontaktami relacjami biznesowymi, możemy też zabierać na mecze wybranych klientów. Siatkówka wzbudza pozytywne emocje podczas rozgrywek. Jesteśmy też obecni w mediach społecznościowych Klubu z sezonowymi ofertami polis, np. ubezpieczeń turystycznych czy szkolnego NNW. Dodatkowo, Unilink partycypuje w kosztach, jakie ponosimy na wsparcie ŁKS-u, z budżetu marketingowego w ramach programu partnerskiego.       

Dzięki kontynuacji współpracy z Polską Ligą Siatkówki, Unilink zapewnia jednocześnie szeroką ekspozycję marki, jak i przewagę konkurencyjną dla swoich Agentów.

PLS S.A. zarządza rozgrywkami PlusLigi – Ligi Mistrzów Świata, TAURON Ligi, TAURON 1. Ligi Mężczyzn. Wspólnie z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej organizuje i zarządza rozgrywkami o TAURON Puchar Polski oraz jest organizatorem Superpucharu Polski i Mistrzostw Polski Oldboyów.

Wartości umowy sponsorskiej nie ujawniono. 

KONTAKT / AUTOR
Piotr Durski
Koordynator ds. Komunikacji i PR
Unilink S.A.
+48 506 561 008
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.