Logo Unilink znów będzie widoczne podczas czołowych siatkarskich pojedynków
Pierwsze mecze w rozpoczynającym się sezonie rozgrywek, podczas których logo Unilink będzie widoczne na boiskach, odbędą się już za kilka dni, w sobotę, 14 września 2024 r.
- Jako lider ubezpieczeń oraz największa multiagencja w Polsce, wybieramy współpracę z najlepszymi. Sponsoring PLS to doskonała forma promocji wizerunkowej Unilink, z której w dużej mierze korzystają Agenci oznakowani naszą marką - mówi Agnieszka Błoch, Dyrektorka Departamentu Marketingu i PR Unilink S.A. i dodaje:
- Ostatni olimpijski sukces polskiej reprezentacji, jakim było drugie miejsce w Paryżu oraz widoczne ogromne zainteresowanie tą dyscypliną sportu wśród kibiców, bez wątpienia dowodzą, że dokonaliśmy słusznego wyboru już kilka lat temu, decydując się na wsparcie PLS. Teraz zamierzamy kontynuować naszą współpracę, od razu przez kolejne dwa sezony. Liczmy na wspaniałe, sportowe emocje!
Nie tylko Unilink jako firma widzi korzyści ze wsparcia tak fantastycznego sportu, jakim jest siatkówka. Jak się okazuje, niezależnie od Unilink, na mniejszą skalę z powodzeniem czynią to też sami Agenci ubezpieczeniowi.
- Dzięki wsparciu Polskiej Ligi Siatkówki Unilink jest szerzej widoczny jako firma oraz bardziej rozpoznawalny jako marka. To fajne działanie, bo dzięki temu widać, że jest silną organizacją. Taka forma marketingu przynosi pozytywny efekt. Jestem zadowolona, że Unilink promuje się w ten sposób - mówi Marta Sobolewska z agencji MS Ubezpieczenia z Łodzi, która sama wspiera ten sport.
- Żeńską siatkarską drużynę Łódzkiego Klubu Sportowego wspieramy już od 5 lat. Współpraca ta przekłada się na realne benefity. Mecze ŁKS-u są doskonałą okazją dla nas, aby porozmawiać o naszej branży – mamy wśród klientów takich kibiców, którzy ubezpieczają się tylko u nas - opowiada Marta Sobolewska i dodaje:
- Dostęp do loży VIP, jaki mamy w ramach sponsorowania Klubu, owocuje kontaktami relacjami biznesowymi, możemy też zabierać na mecze wybranych klientów. Siatkówka wzbudza pozytywne emocje podczas rozgrywek. Jesteśmy też obecni w mediach społecznościowych Klubu z sezonowymi ofertami polis, np. ubezpieczeń turystycznych czy szkolnego NNW. Dodatkowo, Unilink partycypuje w kosztach, jakie ponosimy na wsparcie ŁKS-u, z budżetu marketingowego w ramach programu partnerskiego.
Dzięki kontynuacji współpracy z Polską Ligą Siatkówki, Unilink zapewnia jednocześnie szeroką ekspozycję marki, jak i przewagę konkurencyjną dla swoich Agentów.
PLS S.A. zarządza rozgrywkami PlusLigi – Ligi Mistrzów Świata, TAURON Ligi, TAURON 1. Ligi Mężczyzn. Wspólnie z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej organizuje i zarządza rozgrywkami o TAURON Puchar Polski oraz jest organizatorem Superpucharu Polski i Mistrzostw Polski Oldboyów.
Wartości umowy sponsorskiej nie ujawniono.