Unilink rozpoczął współpracę z Patron GO
Unilink S.A., lider ubezpieczeń i największa multiagencja ubezpieczeniowa w Polsce, ogłasza rozpoczęcie współpracy z Patron GO w ramach rozwoju nowych kanałów dystrybucji ubezpieczeń.
2025-03-24, 09:00

Aplikacja Patron GO pozwala wyszukiwać i identyfikować wymierne oszczędności, możliwe do osiągnięcia w różnych obszarach finansowych. Dzięki współpracy z Unilink S.A., największą multiagencją ubezpieczeniową i liderem ubezpieczeń w Polsce, użytkownicy aplikacji mają teraz dostęp do najszerszej oferty ubezpieczeniowej na rynku, od ponad 40 Towarzystw Ubezpieczeniowych.

Jak to działa?

Klienci Patron GO korzystają z najnowszych rozwiązań technologicznych, aby porządkować, optymalizować i rozwijać swoje finanse osobiste, w zakresie rachunków bankowych, lokat, kredytów i inwestycji. Dzięki współpracy z Unilink, zyskują taką możliwość w odniesieniu do polis ubezpieczeniowych. Użytkownik aplikacji Patron GO dostaje powiadomienie dotyczące obszaru zidentyfikowanego przez appkę jako możliwego do optymalizacji, klient zostawia wszelkie zgody marketingowe oraz niezbędne dane kontaktowe, a następnie specjalista Unilink sam podejmuje kontakt z klientem mailowo lub telefonicznie.

Optymalizacja, doradztwo, konsultacja

„Naszą rolą w tym procesie jest doradztwo” – mówi Marcin Jastrzębski, dyrektor ds. Rozwoju Nowych Kanałów Dystrybucji w Unilink. „Proces rozpoczyna się automatycznie, aplikacja sama sugeruje możliwą optymalizację, czyli potencjalnie lepszą ofertę. Dzięki temu, użytkownik Patron GO, chcący zweryfikować dostępność i warunki korzystniejszej oferty ubezpieczenia, może w aplikacji zostawić kontakt do siebie, wyrażając zgodę, aby nasz konsultant – ekspert ubezpieczeniowy – skontaktował się z nim, wykonał profesjonalną analizę potrzeb i wymagań ubezpieczeniowych i zaprezentował konkurencyjną ofertę. Proces ten jest dobrowolny i nie jest związany z żadnymi opłatami dla klientów na tym etapie” – wyjaśnia Marcin Jastrzębski.

Dobrowolna, bezpłatna usługa 

Klient samodzielnie decyduje, czy chciałby skorzystać z oferowanych przez Unilink rozwiązań. Nawet jeżeli nie skorzysta z przedstawionej mu oferty, to ma on pewność, że ekspert Unilink dokonał najlepszej weryfikacji, prezentując propozycję najlepiej dobraną do jego potrzeb. Sam proces doradztwa jest całkowicie bezpłatny dla użytkowników aplikacji oraz w pełni zgodny z przepisami i wymogami legislacyjnymi.  Analiza Potrzeb Klienta czyli APK jest immanentnym elementem procesu oceny i weryfikacji zgłoszenia od klienta, czyli użytkownika aplikacji Patron GO.

Więcej produktów, więcej rozwiązań serwisowych, więcej doradztwa i więcej uwagi

„Stawiamy na jakość i profesjonalnych konsultantów. Do dyspozycji użytkowników Patron GO wystawiany armię najlepszych ekspertów do rozmów o wszelkiego rodzaju ubezpieczeniach, od komunikacyjnych jak OC, AC, NNW i Assitance, po turystyczne, osobowe i majątkowe.
– dodaje Marcin Jastrzębski. 

Marcin Jastrzębki, Unilink S.A.


Dzięki nawiązaniu współpracy z Patron GO, Unilink może zaoferować klientom więcej niż dotychczas, zgodnie z swą kulturą organizacyjną DBAM! Więcej produktów, więcej rozwiązań serwisowych, więcej doradztwa i więcej uwagi. „Jako lider ubezpieczeń, jesteśmy w stanie zagwarantować najszerszy wybór polis praktycznie od każdego Towarzystwa Ubezpieczeniowego dostępnego na rynku. Unilink to profesjonalne doradztwo. Możemy najlepiej zadbać o potrzeby klientów w tym zakresie. Nasi eksperci zapewnią użytkownikom Patron GO fachową pomoc oraz niezbędną uwagę i szybko przedstawią najbardziej atrakcyjne kalkulacje” – zapewnia Marcin Jastrzębski i dodaje: „Warto podkreślić, że w ramach rozpoczętej współpracy Unilink nie oferuje żadnych narzędzi do selfservice’u. Stawiamy na kontakt z żywym specjalistą, a klient może liczyć, że oferowane rozwiązania najlepiej zabezpieczą jego potrzeby”

Aplikacja Patron GO jest tylko łącznikiem, pośredniczącym między klientem a agentem ubezpieczeniowym, a nie porównywarką polis czy automatycznym systemem sprzedaży. 

„W Unilink jesteśmy elastyczni i otwarci na nowe rozwiązania technologicznych oraz kanały komunikacji z klientami, szczególnie w stosunku do tak nowoczesnych projektów jak Patron GO, oferujących zarówno dostęp naszych Agentów do szerszej bazy odbiorców, jak i upraszczających czy skracających lejek sprzedaży” – podsumowuje Marcin Jastrzębski, Unilink.

Więcej o Patron GO

Patron GO to innowacyjna platforma finansowa, która analizuje wpływy i wydatki z kont bankowych połączonych z aplikacją. Umożliwia zaawansowaną analizę finansową, pozwalając użytkownikom na dostęp do najlepszych dostępnych na rynku ofert produktów finansowych, oszczędzanie na wydatkach na rachunki oraz efektywniejsze zarządzanie swoimi finansami bez konieczności korzystania z usług doradcy finansowego. Wszystkie transakcje w Patron GO są zabezpieczone na najwyższym poziomie przez europejską dyrektywę PSD2. Aplikacja Patron GO jest dostępna w Polsce od czerwca 2024 roku, firma z sukcesem działa również na rynku czeskim i słowackim.

KONTAKT / AUTOR
Piotr Durski
Koordynator ds. Komunikacji i PR
Unilink S.A.
+48 506 561 008
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.